dokoniCASE

Zaveďte pořádek ve svých dokumentech. Možná i Vy občas řešíte problém, že aktuálně nevíte, kde se nachází faktura, kterou chcete schválit (občas se i ztratí), v jakém stavu je Vaše žádost či zda k danému projektu máte již všechny potřebné dokumenty ve správné verzi. Je-li tomu tak, pak právě Vám pomůže naše řešení pro správu a řízení oběhu dokumentů. Se systémem dokoniCASE máte totiž o všem přehled.

Již se Vám neztratí žádný dokument

Díky dokoniCASE se můžete kdykoli odkudkoli podívat, u koho se daný dokument v průběhu svého životního cyklu nachází a v jakém je aktuálně stavu.

Vždy k danému dokumentu získáte všechny potřebné údaje, podle kterých pak dokumenty můžete snadno a rychle vyhledávat

DokoniCASE ohlídá, aby každý dokument obsahoval všechny požadované informace (indexy/metadata). Bez těchto údajů dokoniCASE nedovolí přechod dokumentu do dalšího stavu nebo jeho odeslání do archivu.

Kontrola přístupu umožní práci s dokumentem až tehdy, kdy jsou splněny všechny předchozí podmínky

DokoniCASE umožňuje jednoduchou definici přístupů a práv pro práci s aktuálními dokumenty, včetně předávání mezi jednotlivými uživateli. Nebude se tak například stávat, že dojde k proplacení faktury, aniž by ji předtím schválil nadřízený.

dokoniCASE využijete i Vy

Ne vždy potřebujete a můžete od začátku nasazovat složité komplexní systémy.
dataPoint je systém jednoduchý na implementaci, ale vzhledem k použité technologii Vám umožní růst.

  • systém dokoniCASE můžete nasadit jako hlavní aplikaci pro archivaci digitálních dokumentů
  • můžete jej použít i jako doplněk stávajícího DMS systému
  • je vhodný jako nástroj pro indexování dokumentů před vstupem do jiného systému
  • lze ho využít prakticky pro jakoukoliv agendu dokumentů, kde je cílem každý dokument smysluplně označit, zařadit a uložit pro budoucí jednoduchý přístup

Příklady dokumentů, které lze v dokoniCASE evidovat

  • příchozí faktury
  • smlouvy
  • projektová dokumentace
  • objednávky
  • žádanky
  • dovolenky
  • plán výroby
  • zápisy z porad
  • reklamační řízení
  • přepravní listy
  • interní směrnice a předpisy
  • vyhlášky
  • záruční listy
  • bankovní výpisy
  • ceníky
  • cesťáky
  • daňová přiznání
  • dodací listy
  • evidenční listy výrobku (průvodky)
  • instalační protokoly
  • korespondence (došlá pošta, odchozí pošta)
  • likvidační protokoly
  • nabídky
  • nařízení
  • personální dokumentace